dinsdag 31 januari 2012

Marital bliss

Soms klopt alles opeens en voel je je helemaal gelukkig. Dat overkwam me vandaag toen ik druk bezig was op mijn fijne kamertje. Plots ging de deur open en daar was manlief met een latte en een koekje.
Zo lief! Dus zat ik daar lekker van te genieten met op de achtergrond de muziek van Yazoo, een band uit de eighties. Op dat moment was dus alles goed.
Dank je wel manlief!








Maar wat was ik nou aan het doen? In Amerika heb ik Minky stof gekocht met een walvis erop. Bedacht ik me vanochtend in bed opeens dat het misschien wel leuk is om daar kussens mee te maken in de vorm van een walvis! Ik heb altijd de beste ideeën in bed, vaak net voor ik in slaap val en de volgende morgen weet ik niet meer wat er nou zo leuk was :(


Hoe ga je dan te werk? Eerst een leuk beessie zoeken op internet, En dan dat beest vergroten op de printer. Klinkt makkelijk, is het niet echt.

Dan weer te groot dan weer te klein, kost me een vermogen aan papier en inkt! Ja, soms ben ik een krent haha.



Wel handig bij het vergroten en overtrekken is deze lichtbak. Gemaakt van een wijnkistje met een glasplaat erover. Tl-lampje erin en klaar is Clara. O ja, ook nog een snoer met knippertje is handig.
Daarna geprobeerd het toetje te digitaliseren. Staat toch leuker als allebei de kanten van de walvis hetzelfde zijn.
Dat viel helemaal niet mee.
Dit zijn wat voorbeelden van hoe dat eruit ging zien. Ik wilde alleen een oog en een mondje maken. Eigenlijk moet je van de zijkant kijken...



Tja, dat duurde zo lang dat ik er geen zin meer in had. En wat dan? Lekker swifferen! Ik heb een nieuwe houder, veel leuker geel. En lekker mijn fijne kamertje (lees stofhol) gestoft.

Een andere keer nog maar eens naar dat rotbeest kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten