zaterdag 3 december 2011

Busy busy busy

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen! Dat heb ik wel vaker als ik een paar dagen niet geschreven heb. Dan wil ik alles tegelijk vertellen! Gisteren naar Ahoy geweest voor de Winterfair. In tegenstelling wat er in de Telegraaf staat, heb ik geen paniek gezien. Wel heel veel andere mensen die ook langs kraampjes schuifelden. Kraampjes met leuke, stomme, nutteloze en prachtige dingen. Niet veel creatiefs maar wel een goede riem gescoord met Noosa chunks.
En nu het allerleukste: ik ga binnenkort zelf op een winterfair staan! Nooit gedacht dat ik dat zou doen, maar het moet er maar eens van komen. Op 15 december sta ik in Boskoop bij Zorgcentrum Boskoop. Tussen 14.30 uur en 18.00 probeer ik mijn spulletjes te verkopen. Dus ik ben nu als een gek aan het borduren, breien en naaien om leuke dingetjes mee te nemen. Waaronder deze zakjes.
Ja, en de rest van de week heb ik ook niet stilgezeten. Ik was een sjaal aan het breien en toen viel me op dat ik best veel breinaalden heb. Oordeel zelf...
Toen ook de haaknaalden er maar op.
Wat een belachelijk verschil tussen de grootste en de kleinste!
Ook weer bezig geweest met een andere kraamset. Hier het resultaat van een wel gelukte slab. Dit ging de vorige keer niet helemaal goed. En hoe schattig is dat rompertje! Nu nog een kruikezak en een mandje, dan is deze set ook weer klaar.
Dit is het laatste dat ik uitgeprobeerd heb. Aangezien ik van die kraamsets kleine stukjes overhoud, probeer ik daar ook nog wat van te maken. Ons ben zunig hè :)
't lijkt een groter doekje dan het is, want het is maar 19 bij 17 cm. Maar wel schattig met zo'n lief bijtje. Ik ga er nog een paar maken, met weer een ander beessie. Zie wel wat er mee gebeurt.
Nu ga ik lijstjes maken, omdat ik natuurlijk niks kan onthouden maar het wel heel goed wil doen.
Lijstje met wat ik mee ga  nemen om te verkopen, wat ik nog wil maken, wat ik mee neem om de boel een beetje leuk eruit te laten zien en natuurlijk voor de innerlijk mens!
Dank je wel Arja en Diana voor het zetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten