dinsdag 29 november 2011

Zelfgemaakt rokje eindelijk klaar!

Ik heb het even nagekeken in mijn blog: Op 21 september kreeg ik van lieve Lien stofjes en stalen van de groothandel. Het is nu ruim 2 maanden later en eindelijk is het rokje klaar van een behoorlijke coupon die er ook tussen zat.
Mijn enige excuus is dat ik alleen maar kleding teken en naai op naailes.
Dit is het eindresultaat. Aan de zijkant zit een waaierplooi. Die is er gekomen dankzij meedenken van  de dames van de naailes en naaijuf Yvonne. (dat ziet er gek uit naaijuf!)
Ik heb geen enkel ruimtelijk inzicht en vanochtend viel voor het eerst het kwartje. Bedankt juf voor je geduld.
De plooi maakt de rok net iets interessanter en het was leuk om te tekenen en te naaien. Let ook ff op hoe goed de stof doorloopt ondanks blinde rits en plooi. Soms lukt het gewoon :)

En soms lukt het niet... Dit zou een slabbetje moeten worden maar de applicatie ging helaas niet goed. En nog niet naar de winkel geweest dus geen stof meer. Misschien morgen maar langs gaan. En dan meteen de hele set maar maken.
Gisteren was ik trouwens wel heel populair!  84 views! Dank aan alle kijkers. Nu naar de webshop en kopen :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten