woensdag 9 november 2011

Een georganiseerd leven, als dat toch eens kon!

Maandagavond was weer een heerlijk knutselavondje bij lieve nicht Maris. We hebben een leuke bak voor buiten gemaakt naar voorbeeld van een prijs bij de bingo (sic). Het was eigenlijk heel weinig werk en we waren zo klaar, maar wijn en toastjes smaken iets vroeger op de avond ook goed.

's Avonds hadden we het over alle dingen die we moeten/willen doen maar dat dat soms zo lastig organiseren is. Maris vertelde dat ze elke avond een lijstje maakt van dingen die ze wil doen. Nou, misschien werkt dat ook wel voor mij. Meteen een ToDo appie gedownload op Iphone en nu maar georganiseerd zijn...

Geprobeerd om te borduren op zitzakstof omdat ik daar zo'n leuk idee mee had. Helaas ik denk dat de combi grote ring en gladde stof niet werkt.  Tot twee keer toe was de eerste bloem meteen al verschoven.
 Maar ff mee gestopt want er stond toch nog van alles op mij todo lijstje.
Deze leuke hartjes voor de site gemaakt.

Het is de bedoeling dat ik de hartjes op verzoek met een naam ga borduren. Kan natuurlijk ook in een ander stofje uitgevoerd worden. Zit ook nog een knispertje in!
En let op, ik ben echt voorbereid en georganiseerd: Op de site staat de eerste van nog meer leuke cadeauzakjes voor KERST!
Het wordt nog wel eens wat met mij... (even op mijn todo lijstje zetten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten