woensdag 2 november 2011

Dag ome Jan, hallo Bernina

Deze week mag ik de hele week werken bij Los Naaimachines in Leimuiden. En op de eerste werkdag heb ik meteen mijn salaris er doorheen gejaagd. De baas is toch zo blij met mij :)
Voor naailes neem ik altijd een Janome (Ome Jan) mee, maar in mijn hart wilde ik altijd graag een Bernina vanwege zijn geweldige stikkwaliteit.
Dus eindelijk de knoop doorgehakt (en een aanbod gekregen waar ik geen nee tegen kon zeggen) en nu heb ik mijn Bernina. Het is een heel eenvoudig model met 10 steken en een knoopsgat. Best moeilijk om niet voor de meest uitgebreide te gaan zoals altijd, maar ik heb echt nagedacht over waar ik mijn nieuwe vriend voor ga gebruiken. En dan is dit een hele fijne machine. Ik krijg er ook een steeds beter gevoel over.
Natuurlijk vergeet ik vriend Hus niet.
Hier staat hij klaar voor een nieuw project. Alleen heb ik de juiste kleuren nog niet dus even wachten wat het gaat worden. Tipje: het heeft met kerst te maken. Maar dat kon je al een beetje aan de stof zien...

Eerder deze week heb ik nog een handdoek voor grote zoon en cadeauzakje voor grote dochter gemaakt.
 

En natuurlijk ben ik nog lekker ballen aan het breien! Die gaan weer op de site.

1 opmerking:

  1. hoi,
    Heb weer lekker zitten lezen. Zo kan ik je van een afstandje in de gaten houden. Helemaal leuk.
    Dikke kus Peet

    BeantwoordenVerwijderen

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten