maandag 28 november 2011

Badstof, het zit overal!!

Vandaag bezig geweest met een nieuwe kraamset. En deze keer ook weer van badstof en katoen. Maar het leek wel of het deze keer veel meer zooi gaf dan anders.
Dit is mijn bureaustoel na een tijdje. Mijn broek ziet er ongeveer hetzelfde uit. Eerst had ik het niet in de gaten met gevolg dat he hele huis onder de pluisjes zit! Morgen maar eens ff stofzuigen. :(

De uitvoering van die project is niet vanzelf gegaan. Het idee zat meteen in mijn hoofd maar voordat het er ook zo uitzag als in mijn hoofd was ik heel veel proefborduursels verder...
En toen ging er ook nog een ring stuk. Heb ik nog nooit meegemaakt. Morgen maar ff langs de winkel:)
Maar het resultaat is erg leuk geworden. Alleen de omslagdoek is al leuk. Nou de rest nog maken. Morgen maar ff langs de winkel:)

Maar eerst mag ik morgenochtend naar naailes. Resultaat volgt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten