maandag 3 oktober 2011

Op tijd voor Halloween!

Bij ons in de buurt wordt elk jaar Halloween gevierd voor de kinderen. Ze mogen dan verkleed de buurt door om snoep te vragen. Ze mogen alleen aanbellen bij huizen uit de buurt en alleen als er een lampje of kaarsje brandt bij het huis. Dit werkt al jaren heel goed. Van tevoren krijgen ze een spookverhaal te horen van een echte heks (oudste dochter) die ook het verhaal heeft geschreven.
Vorig jaar had ik snel een paar zakjes geborduurd om snoepjes in te doen en uit te delen en dat was echt een haastklus!
Dit jaar dacht ik er gelukkig eerder aan, met gevolg dat ik druk pompoenen, heksen en andere enge reut zit te borduren. Ik wil iets meer zakjes dan vorig jaar maken, omdat het er toen niet genoeg waren en we een aantal kinderen moest teleurstellen :(
De zakjes zijn wel wat kleiner, maar veel kleuriger!
Naailes is ook weer bezig en het spijkerjasje is eindelijk af! De pasvorm is aan de voorkant een beetje té gevormd en eigenlijk staat het alleen leuk als het jasje dicht zit. Niet erg, en verder is het precies geworden zoals ik het in mijn hoofd had.
De stiksels allemaal netjes recht en van binnen Engelse naden! Ja, als ik het doe, doe ik het goed!

Natuurlijk op de rug een borduursel. Deze keer een stoere van Urban Threads.
Nog 20 zakjes te gaan. Kom ik mooi van mijn lelijke kleuren borduurgaren af...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten