zaterdag 8 maart 2014

Zere handen!

Het is bij mij ook hollen of stilstaan! Ik zie dat ik ruim een week geen bericht heb geplaatst, terwijl ik er  de vorige keer twee op één dag heb geplaatst. Het is een rare week geweest. Moesje weer naar het ziekenhuis voor heup nummer twee (gelukkig heeft ze er niet meer!). dus twee keer per dag naar het ziekenhuis.
Naailes is gelukkig weer begonnen. Kan ik eindelijk dat spijkerjasje afmaken! Niet dat ik het niet zelf kan maar anders heb ik niks te doen bij Yvonne haha.
Nu nog de knopen er aanzetten en ik zal het laten zien. Alleen die knopen kan ik nergens meer vinden, terwijl ik zo goed als zeker weet dat ik ze ergens heb. Nou ja, anders rijd ik gewoon even naar de winkel. Ook altijd gezellig.
Over winkels/winkelen gesproken; ik heb toch wel wat creatiefs gedaan. Toen ik langs de hobbywinkel liep kon ik het niet laten, wat Zpagetti te kopen en meteen aan de slag te gaan. Dan krijg je dus dit:
twee bonte Ivybags
En eentje in de maak. En zere handen...

Uit dat boek eronder heb ik een poging gedaan om kerstballen te breien met hele dikke pennen. maar daar moet ik nog heel veel mee oefenen. En misschien zijn ze klein gewoon het leukst.

We zijn van de week ook nog op meubeljacht geweest. Nou ja, jacht. We wisten precies waar we heen gingen en eigenlijk ook al wat we zouden gaan kopen. Een stoel van oud zeil! Handgemaakt en uniek. Zo gaaf met grove stiksels.
En toen we nog even rondkeken in de winkel (Alex Janmaat Interieur in Oudewater) zagen we nog twee perfecte lampen voor boven de eettafel.

Ze zijn van een soort brons of een ander kleurig metaal, prachtig door hun stoerheid.

En misschien komt mijn moesje morgen al weer thuis! Dus het was een fijne week. (Getver wat klef)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten