vrijdag 2 september 2011

Voorbereidend werk

Vanmorgen lekker weer mijn nagels laten doen door Laura. Het was voorlopig de laatste keer bij haar want ze krijgt een baby. Als het goed is, is het een meisje. Daarom had ik dit knuffeldoekje voor haar meegenomen. Ze was er heel blij mee!

De rest van de dag aan het voorbereiden geweest voor de workshop en kerst!
Dit gaan we maken bij de workshop. Kaarsje erin, gezellig! En helemaal niet moeilijk om te maken en ook in verschillende kleuren te maken.

Voor de kerst om op mijn webshop te zetten heb ik een andere versie gemaakt van vorige week. Deze is ronder.
Zo ziet dat er dan uit met kerst. Hij is 25 cm hoog, dus er kan ook makkelijk een kaars in. Nu heb ik er even zo'n nep waxinelichtje in gedaan.

En toen had ik nog zin om nog een naaldenmapje te maken. Ik had nog een restje tafelzeil en wilde eens proberen of daar ook zo'n mapje mee gemaakt kan worden. Dat kan dus.  Leuk om te doen maar eigenlijk had ik hem wat groter moeten maken.
Want een groot deel van mijn naalden kan ik er nog niet in kwijt. Handig :(
Ik schrijf het maar weer bij op de lijst van ooit nog te doen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten