donderdag 8 september 2011

Lieve zus!

Als ik me even los kan scheuren van mijn boerderijtje van Landleven doe ik best leuke dingen!
Weer bezig geweest met cutwork voor de workshop maar ook om zelf een beetje uit te vogelen wat er allemaal mogelijk is met die gekke naalden.
Dit is het deze keer geworden. Je moet ff door de kleur heen kijken want het zou natuurlijk veel leuker in een meer kerstachtige kleur zijn, maar die had ik even niet voorhanden.
Daar kun je dus nog veel meer mee doen. Het enige nadeel is die ster is op plakvlies geborduurd en voordat dat er dan weer af is!

Maar stel je voor dat je andere vormpjes maakt in groen of  rood... Helemaal leuk.

Dit bericht heet Lieve zus, maar ik heb helemaal geen zus. Wel een allerliefste schoonzus. En we noemen elkaar daarom gewoon zus.
Van de week heeft ze me weer een leuke opdracht gegeven, die ik met veel liefde heb uitgevoerd.


        Je snapt dat de baby Faye heet...




En ook nog een labeldoekje van mijn webshop! Ik mag wel eens weer wat nieuwe doekjes daarop
zetten. Goeie zaak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten