woensdag 21 september 2011

Eindelijk creatieve opvolging!

Jaaaa, jongste dochter wilde wat knutselen aan kleding in mijn fijne kamertje! Eindelijk eentje die ook houdt van iets doen met stofjes en andere leuke dingen.
Ze heeft een t-shirt opgepimpt en een rokje.
Kijk ff mee:

Let op de strik als detail in dezelfde kleur... Het shirt ligt nu onder iets zwaars om alle glimmers op hun plaats te houden.

En het rokje mag ze eigenlijk niet dragen, want ik ben bang dat het niet zo gezellig uit de was komt!
Maar het plezier van het maken heeft ze van haar moeder. Het resultaat is dan eigenlijk ondergeschikt, gek he.

Als je met stofjes werkt, barst je natuurlijk van de stof. Weggooien is bijna geen optie dus eigenlijk wordt je voorraad alleen maar groter. En helemaal als lieve vriendin Lien bij een stoffengroothandel is geweest en mij laat graaien in haar buit!

Ik heb me ingehouden, echt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten