dinsdag 23 augustus 2011

Zee van tijd

Er zijn 3 dingen in het leven waar je nooit genoeg van kunt hebben, maar als je weet dat je er voldoende hebt ben je pas gelukkig: Liefde, geld en tijd!
Diep begin van dit bericht maar voor mij werkt dit heel goed. Alleen die laatste factor wil nog wel eens wringen. Dan denk ik dat ik weer niet genoeg tijd heb voor een opdracht, maar dan blijk ik een zee van tijd te hebben.
Daarom was deze opdracht een hele goede voor me! Later zal ik nog meer reclame maken voor de opdrachtgever, eerst betalen, haha!

Als er ook helemaal geen druk meer op staat kan ik  hele leuke dingen maken. Nu bezig met kartonnage (wat is dat nou weer? zie Google). Met karton en stof is het de bedoeling dat de dames van de workshop een heel leuk naaimachine naaldenboekje maken. Uiteraard moet erop geborduurd worden.
Mooi patroon gevonden van een ouderwetse naaimachine. Morgen ga ik weer verder aan dit leuke project. Nu met mama Neeltje naar het ziekenhuis. Ze gaat voor heup nummer twee. En volgende maand wordt ze al geopereerd.  Hoe stoer is dat?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten