vrijdag 12 augustus 2011

Wel en geen inspiratie.

In Thailand heb een prachtige tas gekocht, voor bijna niks. En nog afgedongen ook! Tja, zo gaat dat daar. Maar die tas is nu dus wel een hele goeie inspiratiebron voor mij geworden. Ik ben druk bezig met borduren zodat ik weer mooie tassen kan maken voor in de shop.
Zo lijkt het een aantal gezellige lapjes, maar het wordt echt leuk! Maar ik ben er nog lang niet. Geeft niks, zo krijg ik de kans om al die leuke patroontjes die ik heb en altijd al wilde borduren te gebruiken!
Dit is een heel ander verhaal... 
Voor de workshops bij Los Naaimachines zou ik dus gaan voorbereiden want de folder voor het najaar moest eruit. En toen had ik een black out, zal ik maar zeggen. Portemonneetjes geprobeerd maar dat werd niks en ook nog een ander tasje, maar ook dat wilde helemaal niet lukken. Ik kan niet zo goed meer presteren onder druk (die er helemaal niet is bij Los). Dus nu houden we het gewoon op de 4 technieken tas en een leuke kerst workshop. Gaat helemaal goed komen.
En aanstaande zaterdag sta ik voor Los Naaimachines in Nieuwkoop.
De Kopspelden houden hun jaarlijkse tentoonstelling op 19 en 20 augustus 2011 van 10.00 uur tot 16.00 uur. in het Clubgebouw van de scouting. Ladderhaak 4, 2421 NK Nieuwkoop
80 quilts zijn er te bewonderen.
Kom ff kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten