zaterdag 27 augustus 2011

Verslaafd?!

Ik zal het maar eerlijk zeggen, ik hou van spelletjes op de computer. En als ik dan weer wat nieuws ontdek ben ik daar voor tijdje behoorlijk aan verslaafd. Zo erg dat ik al mijn andere leuke dingen eigenlijk verwaarloos. Nu weer zo'n nutteloos spelletje op Hyves: Landleven. Je moet een suf boerderijtje managen. Te doelloos voor woorden maar toch zo leuk om te doen. Kun je medehyvers spullen geven en dan geven ze jou ook weer wat (hoop je).
Nou ja, het zal wel weer over gaan, tot het volgende spelletje zich aandient...
Nu naar  andere zaken. Voor de workshop cutwork een leuk ding gemaakt waar een kaars of waxinelichtje in kan. Vorige bericht het begin laten zien. Hier is het eindresultaat.
Best leuk gelukt, alleen niet geschikt voor de workshop want het eindgedeelte dat geborduurd wordt duurt 55 minuten! Beetje saai om daar naar te gaan zitten kijken. Dus we gaan het anders doen met kleinere patronen.

Vandaag heeft zoonlief een muur in zijn slaapkamer met graffiti laten doen. Erg mooi geworden!
Vriend Jeroen heeft ernstig zijn best gedaan en er wat moois van gemaakt.


Het blijft toch voor de helft een Engelsman, dat kind van me.

Sinds vorige week toen ik op de quilt tentoonstelling stond heb ik mijn eerste quilt maar weer eens opgezocht. Zo nu en dan pit ik een stukje door. Maar wat is dat een klus! Ik krijg steeds meer respect voor de dames daar!
Dit is het gevaarte. De blokken zijn allemaal met de hand in elkaar gezet, maar de banen tussenin heb ik mooi met de machine gedaan. Ik ben dan wel van het gemak:)
Voor quilten heb je uiteraard van alles nodig. En ik hou erg van al die spullen. De helft gebruik ik nooit en dan gaat ook nooit gebeuren, maar het hebben is al leuk! Hier mijn naaidoos voor mijn spullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten