zondag 21 augustus 2011

Quilt tentoonstelling in Nieuwkoop

Gisteren in Nieuwkoop machines gedemonstreerd op de quilt tentoonstelling van Quiltgroep de Kopspelden. Heel gezellig en warm (qua temperatuur vooral, het is het scouting gebouw van hout zonder airco!)
Leuk om zoveel enthousiaste (vooral) dames te zien die zo veel plezier beleven aan het werken met stof!
En van alle leeftijden, dus ik voelde me best op mijn gemak.
En wat doe je dan zo'n dag? De borduurmachine heeft zowat de hele dag aangestaan, op een Bernina met BSR voet kon je heel fijn meanderen ( voor degenen die hier geen verstand van hebben,  na de tweede foto is het technische verhaal over:)  en op de Shashiko machine kon ik laten zien hoe je heel mooi kunt doorpitten.
Aan het einde van de dag kreeg ik een zelfgemaakt aandenken. Heel lief.

Met Annelot van www.troispetitspois.nl  heb ik deze week intensief mailcontact gehad. Niet dat we elkaar nou zo goed kennen, maar mijn bestelling bij haar kwam maar niet aan. Bleek dat bij haar op het postkantoor de bussen niet waren geleegd! Foutje! Maar de stofjes zijn aangekomen en ze zijn prachtig! Ik ga er gauw wat mee verzinnen. Hou me maar in de gaten, Annelot!
En dan ben ik ook nog weer lekker aan het haken geweest (het lijkt wel een hobby). Een tas voor mama en dochter en een restjestas. En van nu af aan hebben mijn gehaakte tassen ook een naam:

Ivybag


Dus zo gaan ze voortaan op de site, als Ivybag. Vond het helemaal leuk. Misschien niet heel erg origineel maar het dekt de lading volledig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten