donderdag 18 augustus 2011

Nee jongens, wij gaan niet camperen!

Gistermiddag met een deel van het gezin naar een Camping in Rijnsburg  (Z-H) gereden om een neef van manlief te bezoeken. Mensen komen met 5 kinderen uit Engeland hier op een camping zitten. Gelukkig voor hen hebben ze dit jaar een nieuwe tent. En ze zijn helemaal gelukkig op hun stukje "gras".
Maar hoef ik alsjeblieft niet?! Als je kip snijdt voor de bbq heb je geen kraan in de buurt om je handen even af te wassen, er ligt altijd zand in je tent, het is niet romantisch om in de voortent te liggen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kort gezegd ik hou er niet van. De kinderen vonden het wel erg leuk en dan ga je je bijna schuldig voelen, dat je met ze op vakantie naar Thailand bent geweest...

Genoeg geklaagd, nu weer wat leuks, Tasjes!
Deze week lekker bezig geweest en mini tasjes gehaakt.
Zijn ze niet schattig? Ze zijn maar 25x 18 cm. Maar net als hun grote zussen gevoerd en mooi afgewerkt.
Ook nog wat nieuw Zpagetti garen gehaald. De knot rechts is voor een tas voor een lief vriendinnetje. 
Hier zie je een close-up van het garen om te zien wat het effect ervan is.

Gevonden op internet: sqeekers en rammelaars, die eindigen dus binnenkort in knuffels , dat snap je wel.
  Nu ga ik aan de gang voor een workshop kartonnage : wordt heel leuk als het lukt, anders wordt het een vieze lijmzooi. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten