dinsdag 26 juli 2011

Ik ben er nog! Of weer!

Voor al mijn trouwe volgers die dachten dat ik het bloggen opgegeven had: Ik ben terug van vakantie.
Twee heerlijke weken op Koh Samui in Thailand. Check maar even waar ik zat: www.rockyresort.com
Zo fantastisch mooi is het daar! Wel heet en daar kan ik dan weer niet zo goed tegen, maar er stond een overdekte bank bij het zwembad en als we daar waren heb ik me daar heerlijk onder genesteld met een boek. Nee, ik heb mijn fijne kamertje niet gemist. Wel wat inspiratie opgedaan voor leuke tassen. Dus die staan binnenkort wel hierop en op mijn webshop.
Ik heb wat leuke souvenirs meegenomen en eentje is wel heel blijvend: mijn vijf jaar oude chackra tatoeage heb ik laten pimpen!
For all my faithful followers who thought that I had given up blogging: I'm back from my holidays. We spend two lovely week on Koh Samui in Thailand. Check out where I've been:  www.rockyresort.com
It was absolutely fantastic over there. Rather hot and that is something I not good with, but there was a covered bench next to the pool and I was under that with a book. No, I haven't missed my little room. I did get inspired to make different bags. So they'll soon be on my webshop.
I brought some nice souvenirs and one is very permanent: My five year old  chackra tatoo has been redone.


Ik ben er erg blij mee, en dat mag ook wel want het was 1,5 uur pijnlijden. En echt heel veel pijnlijden! Voor degenen die zich afvragen wat het voorstelt: Het is het symbool voor het vierde chakra. Een woord in Sanskriet dat wiel betekent. Je hebt 7 chakra's in je lichaam en dit is de vierde, je hartchakra.
Wil je meer over chakra's weten moet je maar ff googelen.
Nu ga ik rustig zitten en bedenken wat voor leuks ik kan gaan doen in mijn fijne kamertje. Ik denk dat ik een tasje ga voorbereiden...
I'm very pleased with it, even though it was an hour and a half of hell. And I mean hell! For the ones who wonder what it means: It is a symbol for the forth chakra. A word in Sanskriet that means wheel.You have seven chakras in your body and this is the forth, your heart chakra. If you want to know more about ckakras, use Google.
Now I'm going to sit and think what nice things I can make in my little room. I think I will be preparing a bag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten