woensdag 22 juni 2011

Zoveel leuks, zo veel ideeën, het leven is goed!

Soms loopt mijn hoofd om van de ideeën die ik allemaal heb. Ik zou het op moeten schrijven want ik kan helemaal niks onthouden (resultaat van 3 zwangerschappen en een lichte vorm van ADD).
Sometimes my head is full of ideas. I should write them down because I can not remember a thing (result of three pregnancies and little bit of ADD).

Vandaag weer eens goed geoefend met mijn Husqvana borduursoftware. Wat zitten daar toch afschuwelijk veel mogelijkheden op! Dus daar moet ik echt meer mee gaan doen. Het is trouwens ook zo  dat Bernina ook heel goede software heeft, alleen een beetje prijzig! Wie weet als de zaken goed gaan...
Today I have been practicing with my Husqvarna embroidery software. There are a ridiculous amount of possibilities on it. I really must do more with it. Bernina also has very good software, but that is a bit pricy. How knows if business is going well...


Hier zie je al de boekjes die erbij zitten met uitleg en voorbeelden. Binnenkort meer!
(Als ik er aan denk).
Here are all the booklets that go with it, full of explanations an examples. Soon more! (if  I can remember)

We zijn ook nog druk bezig met de musical van groep 8. Vanavond met oudste dochter geknutseld en deze mantel moet Kwezel (geloof ik ) aan. Tja, die veiligheidsspelden kan ik gewoon weer opnieuw gebruiken. Krijg meteen weer zin om te gaan quilten! Het is trouwens een oude Halloween mantel die zoonlief nog gedragen heeft, jaaaaren geleden.
We're also busy with the musical for the kids is the last class. Tonight together with daughter, I tried to make a coat for the bad guy. The safety pins I can re-use again. Makes me feel like quilting! The coat is an old Halloween cape, son used to wear years ago.


Dit ben ik ook nog tegengekomen. Dat poppetje heb ik al eens voor  jongste dochter gemaakt, daar moet ik nog maar eens wat mee doen. Ziet er zo leuk uit. En die Diddl applicaties heeft ze al heel lang, dus die mag ik nu hebben en gebruiken om er iets leuks mee te maken, lief hè.
I also came across this. I made the doll for youngest daughter. Looks so cute. She's had the Diddle applique for ages so I can have it to use for something nice. Sweet.


Terwijl ik zo lekker zit te typen valt mijn oog opeens op mijn nieuwe kaartjes, die heb ik nog niet laten zien!
Het was een heel gepuzzel, maar ik ben best tevreden. Vergeet Vistaprint, hoera voor Word!
While I'm typing away, I notice my new cards. I haven't shown them yet! I was quite difficult to do, but I'm happy with them. Forget Vistaprint, hurray for Word!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten