maandag 9 mei 2011

Tas is nu echt af en goedgekeurd

De tas is klaar, nu compleet met ringen en een koord erdoor.
Gisteren heeft hij meteen de vuurproef gekregen want het was zwembadweer, dus meteen gebruikt!
En toen ik hem zo zag, was ik toch wel tevreden met het resultaat. Dus ga ik er nog maar eentje maken. Meteen goeie oefening voor een ander project dat nog in mijn hoofd zit. De stof heb ik al dus dat gaat lukken.
Het was gisteren natuurlijk ook Moederdag en ik kreeg van de meiden twee prachtige knutselwerken van school. Ik wil ze heel graag laten zien, want ze waren echt leuk, maar ik zet geen gezichten op mijn blog en de kunstwerken hadden een foto erin, dus je moet me zo maar geloven. Het cadeau van zoonlief komt nog, zegt hij. Tja volgend jaar is er weer moederdag :)
Kan wel even de prachtig gedekte tafel laten zien van de ontbijtservice. Het was heerlijk en we mochten alles houden!
The bag is ready, complete with rings and a cord through it.
Yesterday was a lovely day, so it was used straight away. And when I saw it I was very happy with the result. So I'll make another one. That will be good exercise for a project that is still in my head. I already have the fabric so that has to work out.
It was Mothers' day yesterday and the girls gave me both a lovely crafted present. I would love to show them, but I'm not posting photos with their faces, so you'll have to believe me. Big son said he will get me a present later. Oh well, next year it's Mothers'day again:)
I can show you the breakfast table provided by a breakfast service. It tasted great and we got to keep everything!


Ook nog even laten zien wat voor Zpagetti garen ik gekocht heb op zaterdag. Het is zo'n fijn werkje
's avonds op de bank. Ik haak me gek. En soms komt er wat moois uit en soms haal ik het meteen weer uit. Plezier blijft hetzelfde!
I want to show you also the Zpagetti thread I bought on Saturday. It is so nice to do in the evening on the settee. I'm crocheing like mad. Sometimes it turns into something nice and sometimes I take it apart straight away. Still a pleasure to do!



En met een boekenbon ook nog het tweede boekje van Hoooked gekocht. Leuke ideetjes opgedaan.
in de achtergrond kun je misschien een zwart tasje zien. Komt in de winkel.
I had a book voucher so I could buy the second book of Hoooked. Got some nice ideas.
In the background you can see a little black bag. It's on the webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten