dinsdag 3 mei 2011

Niet goed nagedacht :(

Het was zo'n leuk idee van oudste dochter. T-shirt met letters van hotfix steentjes. En na een hele tijd die stomme steentjes op folie leggen, kwam ik er achter dat ik het patroon in spiegelbeeld had moeten printen. Doe je dat niet, krijg je dit:
It was such a good idea of oldest daughter. A t-shirt with letters of hotfix stones. And after quite a while laying stones on the foil, I found out that I should have printed the pattern in mirror image. If you don't you get this:


Tja, uithuilen en opnieuw beginnen dan maar!
Great! Start again!

Wat wel goed gelukt is zijn de mandjes van hoooked materiaal.  De voorste is van blauw-wit geruite tricot. Eigenlijk een oud t-shirt dus.      En die rechtse is van het lila stofje waar ik al eerder een tasje van heb gemaakt.  These basket out of Hoooked material (Zpagetti) came out right. The one in front is  made of blue-white stretch cotton. Basically an old  t-shirt. And the one on the right is the lilac fabric I used on another bag.

Ook leuk zijn de stofjes die ik binnenkreeg. Kijk ff mee:
These fabrics have just arrived. Check this out:


De stofjes rechts zijn zitzakstof (je mag geen Fatboy zeggen van Fatboy). Dat worden echt leuke tassen! In het midden nog een paar lintjes voor mijn doekjes en die stof links is zo leuk. Dat zijn een soort dekens van een soort minkystof. Zo lekker zacht! Daar ga ik leuke kussens van maken. Weet echt niet wanneer, maar het zal gebeuren.
The fabric on the right are bean bag fabric (you are not allowed to say Fatboy by Fat Boy). That will be great swim bags. In the middle more ribbons for the baby cloths. And the one on the left is a soft blanket of minky. I'll cut them into cushions, I don't know when, but it will happen.
Misschien wat minder aan dit blog knoeien...
Maybe I should write a bit less in this blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten