zaterdag 28 mei 2011

Dank u Bol.com

Gisteren is mijn camera gevallen. Ja, degene waar ik altijd van die mooie foto's maak voor dit blog! Stom natuurlijk om ermee de trap op te rennen, terwijl de lens nog uit staat. Daar kan zo'n dingetje niet tegen als je er dan mee gaat gooien...
Yesterday I dropped my camera. Yes,the one I always make those fabulous photos with for this blog! Stupid to run up the stairs with it and the lens is still out. They're not built for throwing it...
Maar niet te lang getreurd, Bol.com geraadpleegd. Een roze in de aanbieding! Dus echt waar, gistermiddag besteld en zonet (het is half drie) ontvangen. Is dat service of niet? En dan maar  € 1,95 verzendkosten. Kun je niet tegenaan parkeren! But I wasn't sad for long. I looked on Bol.com and there was this pink one on sale! So really, ordered it yesterday and just now (it's 2.30 PM) is has been delivered. Is that good or what? And you only pay € 1.95 postage. You can't park for that money!

Gisteravond geprobeerd wat origineels te maken met die gekke 'lintwol'. Maar ik kan er niks meer van maken. Hoe eigenwijs ik ook probeer.
Last night I tried to make something original with this ribbon wool. But nothing can be done with it.

Voorlopig ziet het er zo uit, precies zoals het eruit ziet bij iedereen die met dit spul breit. Haken ging al helemaal niet. Dus dat heb ik ook opgegeven. Ik brei nog maar ff door en wie weet wat ik bedenk terwijl ik bezig ben...
For the time being it looks like a scarf that everybody makes with this wool. Could not crochet with it. So I gave up. I'll carry on knitting and maybe I'll think of something doing that.

Onderstaande portemonnee is gemaakt van een bijna mislukking en gemaakt van spullen die ik al heel lang in huis heb. Het borduursel had ik al tijden geleden gemaakt en stond eigenlijk op de nominatie om weggegooid te worden. Maar dat kan ik niet zo goed. Dus toch maar bewaard. En die hengsels heb ik al tijden in huis.Ooit gekocht met het idee er nog eens wat mee te gaan doen. Zo zie je maar, wie wat bewaard, heeft wat.
Dus borduursel en hengsel gecombineerd en dan krijg je dit.
This wallet below is made of an almost failure and other stuff I had for ages. I wanted to throw the embroidery away but I'm not good at throwing things away. So I kept it. I can't remember when or why I bought the wallet closure, but now they come in handy.
Combine the emboidery and the closure and you get this.


Het is een probeersel en verre van perfect maar het idee is erg leuk. Ga er nog maar een paar maken en dan worden ze vanzelf beter.
It's only a test and not perfect but it's a nice idea. I'll make a few more to get better at it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten