donderdag 26 mei 2011

Bijna paniek.

Al weer een tijdje geen berichten geplaatst omdat het er gewoon niet van kwam. Wil ik me vanmiddag aanmelden, lukt dat dus gewoon niet. Ik zag het al voor me: helemaal overnieuw beginnen. Maar op één of andere manier ging het opeens weer wel. Niks anders gedaan dan anders, dus waarom, waarom? Zal het nooit weten. Nu weer leukere dingen.
Ten eerste heb ik een nieuwe vriend! Ik was al tijden verliefd maar eindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben naar de telefoonwinkel gegaan. En dit is 'm!
I haven't posted any message lately because I simply didn't have the time. But this afternoon I tried to connect with my blog and I couldn't get on it! I could imagine it, start all over again. Luckily somehow I worked again all of a sudden. Didn't do anything in another way so why, why? I'll never know. Now onto nicer things. First of all I have a new friend.I have been in love for ages and finally I decided: I'm going to the phone shop and buy it. And here it is!


Zo leuk! Ik ben helemaal blij met 'm. Meteen alles erop gezet, foto's, muziek en allerlei leuke appies.
Great! I am so thrilled with it. Immediately loaded it with photos, music and all kinds of apps.

De rest van de week ben ik vooral vrijwilliger geweest in het zwembad en voor de buurtvereniging. dus eigenlijk niks gedaan. Maar vandaag eindelijk tasjes afgewerkt. Ik had ze vorige week al gehaakt. Ze kunnen nu op de website. Die gaat waarschijnlijk volgende week de lucht in!
The rest of the week I have been a volunteer at the swimming pool and the neighbourhood committee.
So didn't do anything really. But on Monday I finished these bags at last. I made them last week already. So they can go on the website. That might be launched next week!


Vanmorgen mocht ik werken bij Los Naaimachines en dan koop ik meestal meer dan ik verdien.
Nu weer stof voor een spijkerjackje dat ik op naailes aan het tekenen ben en deze gekke wol:
This morning I've worked at Los and usually I buy more than I earn. Now I got some fabric for a jeans jacket I'm drawing at sewing class and this funny wool:


 Zo komt het uit het zakje, dus eerst maar even een bolletje van gemaakt.
Vanavond op de bank maar een kijken wat ik daar van kan maken.
This is how it comes out of the packet, so I made a ball of it first. Tonight on the sette I'll figure out what I can do with it.

Ik kwam nog een werkstuk tegen dat ik heel lang geleden heb gemaakt om de punchmachine te promoten. Het is bijna een echte Paul Smith:)
I came across a piece I have made a long time ago to promote a punch machine. It's almost a real Paul Smith:)


Het is heel leuk om te punchen met de machine maar een beetje beperkt. Ik heb trouwens absoluut geen ruimte voor nog een machine. Toen was het leuk...
Machine punching is nice to do but a little limited. I haven't got the space anyway for another machine. I was nice at the time...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten