woensdag 6 april 2011

tussen de bedrijven door

Mama Neeltje is thuis. In ons huis wel te verstaan. Dus meteen mijn witte bloes aangetrokken en Pleegzuster bloedwijn gaan spelen. Ze ligt als een prinses en laat zich lekker verwennen.
Maar zo nu en dan moet ik even naar mijn fijne kamertje en wat doen. Vandaag bloesje afgemaakt naar een patroon uit de Knipmode. En zelfs hetzelfde stofje gebruikt, eigenlijk heel erg oncreatief maar het zag er zo leuk uit. Het was een bloesje met heel veel verschillende technieken. Leuk om te doen. En dit is het resultaat.
Mama Neeltje is home, in our house that is. So I put on my white dress and started to play nurse. She looks like a princess in her bed and I get to spoil her a lot.
But every now and then I have to sit and do something in my little room. Finished a shirt today. It's from a pattern in a magazine. Exactly the same fabric, really very uncreative but it looked so nice.
It's a shirt with many sewing techniques, so nice to make. And this is how it looks:

Zo, nu gauw mijn verzorgende taken weer gaan uitvoeren. Dit bloesje trek ik wel een andere keer aan.
Alright, back to caring for my patient. I'll wear this some other time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten