donderdag 21 april 2011

peace man!

Jongste dochter is in een vorig leven een hippie geweest en ze weet niet dat dit al weer een volgend leven is. Met gevolg dat ze het liefst hippiekleding draagt. En als daar dan een peace teken op staat is het helemaal té gek! Ze had een leuk spijkerjackje gekregen en daar zat niks op. Of ik daar niks leuks van kon maken? Tuurlijk, mama kan alles ;)
Van internet een patroontje gehaald en toen met de hotfix aan de gang.
Our youngest daughter has been a hippy in a former life and she doesn't know that this is her next life already! She prefers to wear hippy clothes with peace signs. This jeans jacket had nothing on the back. Couldn't I do something with that? Of course, your mum can do anything:)
Found the design on internet and then came out the Hotfix gun.
Toen ik vroeg of ze het leuk vond, ontplofte ze zowat. Het was helemaal super!
When I asked her if she liked it, she almost exploded. Superduper!

Meteen nog maar een paar foto's van andere dingetje die ik wel ik voor dochters heb gemaakt.
While I'm at it some more photos of other things I've made for my daughters.

Zelfde jurkje, ander stofje. Same dress, other fabric.
Voor-en achterkant van roze spijkerjurkje.
Front and back of pink jeans dress
Día de los Muertos vind ik prachtig.
I love this Día de los Muertos t-shirt.

Op www.helpmijnmoederborduurt.info kun je leuke patroontjes aanvragen. Zoals hieronder van My Littlest Pet Shop.
At www.helpmijnmoederborduurt.info you can find great embroidery designs. Like from My littlest Pet Shop.
Naast hippie zijn, wil ze later iets met panda's doen. Dit schilderij heb ik geborduurd. Zitten heel wat uurtjes en garen in!
Besides being a hippy she loves pandas. This is an embroidery. Took me lots of hours and thread.
En boven op de kast staat haar verzameling panda knuffels.
On top of the wardrobe she has a collection of stuffed pandas.
Deze heeft ze zelf gemaakt en gepimpt.
This one she made herself.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten