dinsdag 19 april 2011

liefdewerk, oud papier.

Op de basisschool waar dochters naar toe gaan, doen ze mee met de schoenendoosactie. Dan vult ieder kind een versierde schoenendoos met leuke spulletjes voor kinderen die het een stuk minder hebben dan onze kids. Leuke actie.
Maar als mensen weten dat je een beetje kan naaien, weten ze te vinden als er iets gedaan moet worden.
En dus kreeg ik die fijne lapjes die ik eerder al heb laten zien. Lelijk!!!
Maar vandaag moest het er toch maar van komen en dus aan het knikkerzak maken.


De hele middag productie gedraaid en uiteindelijk 24 van die lelijke zakjes gemaakt. Ik heb nog nooit iets gemaakt waar ik wel een goed gevoel over heb, maar totaal niet mooi vind...
En er liggen nog zeker lapjes voor nog eens 30 van die zakjes.
Nu wil ik even iets moois maken, dus ik ga lekker borduren.

O, ja vandaag ook nog even bij Toetenel in Leidschendam geweest. Die arme Toet moet ermee stoppen en heeft alles in de opruiming. Er was niet veel meer te halen, maar een vliegende kraai vangt altijd wat.


Twee leuke stukken skai in lila en zilver, een stuk lakstof (voor mijn kinky ideeën haha) en twee two-way zippers.
Geen idee wat ik ermee ga doen, maar je kunt er maar mee verlegen zitten.
Geen betere raad dan voorraad is een gevleugelde spreuk in onze familie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten