zaterdag 2 april 2011

Heftige dag

Gisteren is mama Neeltje geopereerd. Gelukkig is alles goed gegaan, maar het is wel een heftige dag geweest. Wachten en nog eens wachten. Ik heb alle boekjes gelezen die er  in de wachtkamer lagen, zelfs degene die ik normaal niet eens zou bekijken. De batterij van vriend iPad begaf het al snel dus al met al een lange dag. Maar de moeite waard, want voor mijn moesje doe ik (bijna) alles.
Mama Neeltje had her hip operation yesterday. Thank god everything went well, but it has been a heavy day of waiting and waiting. I've read every magazine available in the waiting room, even the ones I would normally never read. The battery of my iPad was soon down so all in all it was a long day. But worth the trouble because I'll do (almost) anything for my sweet mother.

Op donderdag kwam er een meisje bij me knutselen. Ze is al een aantal keren eerder geweest en lekker creatief. Ze bracht de aap en olifant mee die ze eerder gemaakt had. Ze lagen behoorlijk uit elkaar.
On Thursday I had a little girl over in my little room to do some crafting. She's been before and is very creative. She brought in the monkey and elephant she had made earlier. They were reasonably torn apart.


Maar ik ben ook poppendokter in mijn vrije tijd dus ze waren snel weer in hun oorspronkelijke staat:)
Lucky for her I have been a dolls' doctor in my spare time, so in no time they were like new again.



In de tussentijd is zij begonnen met een kussen. Lapjes uit mijn lapjesmand aan elkaar genaaid en versierd. En dan heb je in no time een heel leuk kussen, vooral als je een rood/roze/witte kamer hebt!
In the mean time she started on a cushion. With scraps from my fabric basket she made a lovely cushion. Especially since she has a red/white/pink bedroom.

Er zijn meerdere lieve meisjes die dit graag een keer zouden maken, maar mijn fijne kamertje is hier eigenlijk niet voor gebouwd. Dus helaas, maar je hebt vast wel een creatieve oma, tante of nicht in de buurt met een lapjesmand en een naaimachine. En zo niet, wat let je om zelf een mand te starten?
There are some other girls who would love to make this in my little room, but it's not called my little room for nothing. So too bad, but perhaps yuo have a creative, grandma, aunt or cousin around with a scrap basket and a sewing machine. And if not, start your own scrap basket!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten